Idag

Idag, började att man vaknade.(som alltid)
åt lite frukost, gick och lade mig igen, packade gympa kasse, gick och lade mig igen, åkte till skolan.

Idag var skola som alltid tråkig, men man var ju tvungen så...
Jesper va sjuk med.(tror jag)

Sen kom man hem.(utan punkade däck)

När jag var hemma gjorde jag som vanligt, tog lite fika, åt den till lite anime,(japansk serie) Spelade lite cs, jäkla sak säger jag, min clans server hade dom inte fixat än så fik spela lite på GE.

Sen vart man ju tvungen att gå ut med hunden, annars kanske han blir sur.
Lika fin som alltid

Så var den gjort.

Sen lagade man mat, får ju äta nått.
Det blev nått redigt gått med...spagetti men köttfärsås(brorsan smakade som vanligt ingen köttfärs)

Sen gick man och satte sig igen, skrev till några kompisar.

Sen var det fika, fikade och kollade på tv, på tv pratade en man om att Adolf Hitler inte gasade ihjäl några judar. Jag tänkte bara va??

Sen läste man ju morsans blogg och tänkte... jag kanske ska göra en så började direkt.

Men senare ikväll kanske man ska läsa en manga.(japansk pocket serie)
coh sen lägga sig.

Kommentarer
Postat av: Leon Wendel

Bra Fredrik. Ett Förslag är att anmäla dig till Mammas träningsläger. Har faktist planer på det. Vi kanske kan ta ett gemensamt pass. Föreslå en dag.

Ha en bra dag

2009-03-29 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0